Bulgaristan-kizi Prensesannesi01 bizimkide öyleydi başlarda cesaret edemiyorlar zaman zaman alışıyorlar. Bizimkisi bide oturuyor of diyor 😂
Ilyaberen Smehtap benim kızımda 12 aylık bıraktığımda 5 ve 6 adım atıyor 1 aydır böyle ama yürümüyor hala emeklemedi zaten hiç tutunup kalkmıyor. nasıl yürüttünüz hepte elinden tutup yürütüyorum gün içinde tembel kızım heralde
Smehtap Ilyaberen hicbisey yapmadım canım öyle düşe kalka yürümeye başladı 🤗 e maşallah kuzucuğa güzel güzel gidiyo 🤗
ozlem0501 Benim oğlum 10 aylıkken aynen o şekilde ilerledi 2 3 hafta sonra yürümeye başladı ve şuan 11 ay 2 günlüğüz ve yürüyoruz 😊
Linosh Prensesannesi01 aniden yuruyecek zaten her sey hazir yakında yürür Destekleyin boyunun hizasina gelin gel geel gel diye cagirin
Prensesannesi01 Linosh hep yapiyorm ayakta durmasi icin teşvik ediyorm ellerini birakiyorm heycanlanp oturuyor