smyra102030 Merhaba anneler baş ağrım çok oluyo doktora gttim ve tansiyon takıbı yapmamı istedi hel emzirip hem tansiyon ilacı kullanan varmı bıse oluyo mu sanırım yüksek tansiyon cıkıcak
Dgndrmz smyra102030 onu doktorunuz daha iyi bilir canım emzirdiğinizi söylersiniz size ona göre ilaç yazacaktır
Gamzosgamzos smyra102030 benim ilk gebeliğimde gebelik tansiyonum vardı doğumdan sonra bir süre devam etti o süreçte ilaç kullandım emzirirken
smyra102030 Dgndrmz yanı daha net değil ama şimdiden stres oldm emarda cekılecek tabı başka bısede olblr