1 buçuk yıldır çekiyoruz ve 2.5 yaşında kızım var. Kullanmadığımız şey kalmadı. Kwella, wilkinson pomad, karışımlar neler yaptiysak fayda etmedi. Kremler daha çok cildi kurutup kaşıntı yapıyor kizim saçını kaşımaktan her yeri yara geçirenler lütfen yardımcı olun