Bebeklerinizi nasıl uyutuyorsunuz canım anneler şardonlu altlı üstlü takım giydiriyorum ayağı çıplak çorapsız uzun kollu zıbın üstünde bu şekilde uyutuyorum evimiz 20-24°C arasında genelde hep 40 derecede yakıyoruz ama evden eve değişebilir diye düşünüyorum. Yorganı bırakalı çok oldu bende büyük pamuklu battaniyeyi dörde katılıyorum o şekilde örtüyorum gece 50 kere uyanıyo ama sadece kendi battaniyesi örtüyorum kolay tekmeleyip açtığı için üstü açık o şekilde uzun süre uyuyo ama içim rahat etmiyo üşürse diye valla şaştım kaldım iyice napıyım tulum da alamadım bu sene çok çok pahalı geçen sene almıştım bu sene alamadım malesef napayım bilemedim bı fikir verin. Bı yerde belli derecede belli kıyafetlerle üstü açık uyumasinda bı sakınca yok vs gibi bı yazı okumuştum saçma gelse de inanmak istedim 🤦🏻♀️😅 fikir verin anacım valla ne yapacağımı bilmiyorum uykular haram oldu sürekli kalk üstünü ört yat ört yat.