mavisinannesi-23 Feyzanbebek1 bir de onu deneyeyim … uyku arkadasi var ama onu da almiyor simdi baska uyku arkadasi siparisi verdim turkiyede anneme gidecek kargo o da bana yollayacak . Gelsinde onu da oyle butun gun vucudumda tutarim sonra ona alistiririm …
Feyzanbebek1 mavisinannesi-23 şuan içinde aslında atletini çıkarıp yastığına (eğer yastıkta yatıyorsa) geçirebilirsin ya da kafasının altına ser her ihtimale karşı yüzüne kapanmasın uyku arkadaşından daha etkili olur çünkü söylediğiniz göre sizin kokunızda uyumak istiyor
Feyzanbebek1 mavisinannesi-23 oy kuzum benim yaa güvende olmak istiyo hep 🥰 bence siz bunu şimdi bir deneyin inşallah o şekilde uyur 🤲🏻 sonra da uyudu diye yanıt verin burdan da benim de içim rahat etsin inşallah
MetehanAli_22 Kaderikra iyi akşamlar Dişi çıkıyordur büyük ihtimalle bir çay kaşığı “calpol “ verin birazda su çok rahatlıyor Ben öyle yapıyorum
MetehanAli_22 mavisinannesi-23 Dişinden dir benim oğlumunda dişi erken çıktı Sıcak bir duş ve “Calpol “ verin karnı toksa birazda su çok rahatlatıyor
Eminos mavisinannesi-23 once sallamayi biraktirin enzirerek uyumak daha guzel ve kolay uyaniklik suredi takip edin o aylarda 2-2,5 saat filan uyanik kalir emzirirken uyur