Bebegım 2 ay 13 günlük kızım osurdugunda ek gıdaya gecmıs gıbı kokuyor .curuk yumurta kokusu yani bısey ölmüş gıbı de olabılır . koku tüm odayı sarıyor🤣🤣 bılmeyen bırısı olsa odaya gırse ben yaptım sanacak .. 4,5 gunde bır kaka yapıyor. tutuyor ıcınde .fıtıl yaptm 2 kez ama fıtıle alısır bıdaha desteksız yapmaz dıye de korkuma yapamadım bıdaha . Tutuyor tutuyor yapıyor en son raddeye geldıgınde . Acaba kakasını tuttugu ıcın mı kokuyor yoksa bı hastalık fılan olabılır mi