Gamzosgamzos yanii ben aynı düşünüyorum bizler bile çok heycanlandığımızda mutlu olduğumuzda sevincimizi çığlık atarak zıplayarak sarılarak duygularımızı ifade ediyoruz ve onlar çok küçük nasıl yapılacağı hakkında bilgisi yok ve bir çok şeyi yeni keşif ediyorlar ve değişik geliyor duygusunu öyle ifade ediyor diye düşünüyorum . Zaten dediğim gibi farklı bir durumda yok sadece o tepkisi var diğer herşey normal çok şükür. Zaten eşimin ailesinden haZetmiyorum hadi torunlarıdır görsünler diyorum ama illa çok bilmişlik yapıcaklar ya insanın canını sıkıyorlar en iyisi hiç görüşmemek canımı sıkmamak 😂😂😂😂