Defneada- Kızlar bebeğim 1 yaşında balgamlı bir şekilde öksürüyor bugün balgamını nasıl atabiliriz uykuya geçemiyor tam dalıyor öksürüyor tekrar basa. doktorumuz fitospan öksürük şurubu yazdı ama sadece 1 kere aldık bir de calpol verdim ateşi 37.4 tü
Almir__alp Defneada- ciğere inerse çok büyük sıkıntı, hava verilmesi lazım çocuğa öyle surupla olmaz kesinlikle…
Ayazesra Defneada- hava cok iyi geliyor ventolin ozellikle oksurugu arttirip balgami attiriyir cunki oglumda su an ayni durumda doktor hava verdi korkmayin oksurugu arttirip balgami kusarak aticak diye gercektende oyke sen baska bi doktor daha git canim surupla pek gecmiyor cunki
Asden Ayazesra yaaa kusarak mı atıyorlar? Yani normal yedikleriyle birlikte kusarak mı? Aynı durumdayız bebeğim her akşam yediklerini kusuyor kusmuğu balgamlı oluyor
Ayazesra Asden evet canim ama balgami atmak icin mi kusuyor yoksa baska bi sebepten mi cok oksuruyorsa buyuk ihtimal balgami atabilmek icin kusuyordur eger baska bi rahatsizligi yoksa tez zamanda gecer insallah