KbrOzy benim de bebeğim 56 günlük. Kakasını 2 gün benimki de günde 1 kez yaptı ama sonra yine sıklaştı. Uyku durumunu da 8. Hafta sıçramasına bağlayabilirsiniz belki, sütünüzün yetmiyor olması düşüncesi insanı çıkmaza sokabilir. Bence dönemsel bir durum. Biz de benzerini yaşıyoruz