Merhabalar ben ikinci cocugum oldu ilkinde dogumdan snra 40 gun kanamam olmustu onuda emziriyordum ama aylik normal regl oluyordum kizimi dogurduktan sonra lohusalik doneminde oldum 40 gun ondan sonra hic adet almadim ve 5 ay olacak nerdeyse sizce bu normal mi sizlerde nasil oldu