Alp02 Ben de gaz cikartirken korkardim kizim 4 aylikken bir arkadasimin dogumu icin hastaneye gittigimde hemsirenin 1 gunluk bebegin gazini cikarisini gordum inanamadim buyuk insana vurur gibi vuruyordu sirtina hizli bir sekilde..Benim bebegim gazli olmadigi icin cok sorun yasamadim ama hemsire yaptiysa dogrudur