yellowmom8 Merhaba 🌞 diyet için acele etmemenizi öneririm, sütte azalma oluyor ister istemez. Bir de emzirince baya kalori harcandığı için kilo verebiliyorsunuz (tabi o şekilde veremedim diyenler de olabilir) ayrıca bebekle uğraşmaktan yemeğe fırsat kalmayınca ve koşturup durunca yine farkında olmadan gidiyo kilolar (benim tecrübem)