Arkadaşlar iyi akşamlar bebeğimin ateş oldugu için doktora götürdüm ve antibiyotik verdi. Boğaz kızarıklıgı varmıs gakat şurubu verrken ağlamaktan resmen ateşi bir daha çıkıyor? Şırınga kaşık her şeyi denedim siz nasıl şurup içiriyorsunuz. Emziği yeni bıraktı o yüzden emzikli şeyler kullanmıyorum