nihale Iyi gunler kizlar benim bebegim 6 ay 14 gunluk. Ek gidaya basladigimiz 9 gun oldu . Ilk 3 gun havuc sonra yine 3 gun patates ve 3 gunde kabak verdim. Yarin meyvelere baslamak istiyorum. Elmayla baslamayi dusunuyorum. Ilk uykusundan yani saat 10 dan sonra elma verip oglen uykusundan sonra saat 2-3 den sonra yine havuc versem olurmu? yoksa yalniz meyvemi vermeliyim? bundan sonra nasil devam etmeliyim ? tecrubeli anneler yardim ede bilirmisiniz lutfen
[silindi] nihale günde 2 öğün verebilirsiniz 7. Ay kontroünde doktorumuz günde 3 defa birer çay bardağı ek gıda alması gerektiğini söylemişti🙃