Zulya Gece ve ya gunduz bebeklerinize lac tane kiyafet giydiriyosunuz ve ustlerine ne ortuyorsunuz ben battamiye ortuyorun kalin ama terliyo ince ortsem usurmu diye terreddutdeyim
Olimbonii Zulya eviniz 20 derece ustuyse usumez 2 ay 14 günlük bebegim alttan tisort zibin ustune uzun kol zibin bitane kulotlu corap giydiriyorum üstünde ince penye tulum kendi ince battaniyesini örtüyorum üzerine
Bebegimm1 Zulya evin sicakligina gore giydirin askili zibin alt ust takim giydiriyorum corap hic giydirmiyorum ustunude gobegine kadar ortuyorum benmki sicagi sevmiyor fakat genelde uyku tulumu ile yatiriyrm ne cok kalin giydirin nede cok ince gogsune bakin ona gore giydirin
Maviim Zulya En altında kısa kollu bir zıbın üstünede patikli tulum giydiriyorum üstünede orta kalınlıkta bir battaniye.. vücut ısısı sabit 36.8 oluyor düşmüyor buda üşümediği iyi olduğu anlamına geliyor doktor demişti bana üşüyüp üşümediğini anlamanın en kolay yolu ateşini ölçmekmiş 36 nın altına düşerse üşüyor demekmiş..
Berfin21 Zulya bizimki 2 ay 15 günlük altına atlet üstüne uzun kol zıbın ve bide normal ince kazak sonra ince battaniyeyle srıyorum üstüne de yarıdan kalın battaniye atıyorum
Zulya Olimbonii kisa kol zibon altina patikli pantolon ustundende tulum giydiriyorum ama acikcasi hic olcmedim ev ne kadar bilmiyorum ama geceler soguk olur usurmu diye kararsiz kaliyorum simdi bakdim sirti nemlenmis ince battaniyesini ortdum insan kararsiz kaliyor
Laydaren Olimbonii Görünce yalnızca bilgilendirmek istedim. Ben de yeni öğrendim çünkü 😊 bebeklere uzun süre külotlu çorap giydirilmemeliymiş. Uzun süre lastik baskısı periferik( kalpten damarlara yayılan kan dolaşımıymış🫢) etkiliyormuş. Ben havalar oldukça soğuk ve dışarıda kucağıma aldığımda bacakları açıldığı için tercih ediyordum gerçi hala ediyorum. İsterseniz siz de bir araştırın, yalnızca benimle paylaşılanı paylaştım öyle çok giydirmediğim için kendim araştırma gereği pek duymamıştım
semoshKa Olimbonii Allah aşkına giydirmeyin külotlu çorap falan, yapmayın o eziyeti bebeğinize. Pijama giydirin tulumun altına çocuğun vücudu nefes alsın. Kendiniz durabilir misiniz sürekli o çorapla bir de çocuğu düşünün. Hem de sağlıksız sıkıştıkça kan dolaşımı olmaz daha çok üşür bebeniz
Olimbonii Zulya norm giydiriyorsunuz üşümez evinn içinde yani dogalgaz yada neyle ısiniyosunuz bilmiyorum ama illa bise yakiyosunuzdur hic biseycik olmaz gogus bolgesi burnu sıcaksa usumuyodur
menek16 Zulya 4 aylık olduk 2.5 tog uyku tulumu içine kısa kollu zıbın giydiriyorum gazla hareketli dagınık yatan bi bebek bi iki kez battaniyesini yüzüne çektigini gördüm tuluma geçtik hemen hiç kundak da yapmamıstım
menek16 Zulya gündüz genel de zıbın üzerine tulum giydiriyorum uyandıgında yelegini giydiriyorum o kadar
Olimbonii Laydaren evet doğrudur ama ben cok sıkı olan coraplardan giydirmiyorm bol oluyor ona zaten alttan patikli donlari daha olmadigi için külotlu corap giydiriyorum sadece ama dedigim gibi sıkı olanlardan giydirmiyorm ayina gore buyuk aliyorum bolbol oluyolar
Olimbonii semoshKa Allah aşkına yani bu nasi yorumdur herkesin anneligi kendine hen böyle giydiriyorum yaparkende az üslubunuza uygun yorum yapin sanki ben cok asiri kotu bisey yapiyormusum gibi ne bu yaaa Allah’ım nerde bi cok bilen biri buraya illa bilmislik taslar cidden sinir oluyorum artikkk kendinize bakın yeter…
merve171214 Zulya gündüz normal kıyafetiyle uyuyor üstüne ince müslin örtüyorum gecede uyku tulumu giydiriyorum içine sadece çıtçıtlı giyiyor örtü tutmuyor
Laydaren Zulya tamamen evin derecesine bağlı bir durum. Gündüz tshirt zıbın, üzerine de tek kat ya tulum olur ya alt üst takım. Onlar da öyle çok kalın değil. Gece üzerini örtmüyorum, uyku tulumu giydiriyorum. Ben örtsem de kendi örtmüyor zaten:)
semoshKa Olimbonii ben arkadaşımla konuşur gibi yazdım valla, bilmişlik taslamak gibi bi derdim hiç olmaz. Kusura bakmayın öyle anlaşıldıysam. Doktordan duyduğumu paylaşmak istedim hepsi o.
esra91 Zulya sade uzun kollu zıbın ve altına ince pijama , lastiği bol olan ince çorap üstünü örttüğüm dakika açıyor ama evim sıcak 24 derece
Olimbonii semoshKa tamam anliyorum ama yani oyle bi yazdinizki cok kotu bisey yapiyomusum gibi onceki arkadasta ayni seyi yazdi ama gayet yerinde bir yorumdu aciklamami yaptim sizde oyle bi yazinca sinirlenmedim değil anliyorum zararlı olabilir ama ben dedigim gibi sadece külotlu corap giydiriyorum ayrıca bol cokta kalın olandan degil bebeği sıkmasın diye ayından büyük aliyorum ustunu orten bi bebek degil sadece penye battaniyesini orttugum halde ustunu acan bir bebek mecbur giydiriyorum alttan patiklileri olmuyor en rahat ince olani kulotlu corap o sekilde yatiriyorum elleri vucut ısısı normal yinede eziyet ettigimi düşünmüyorum bilmiyorum yani