Kucuk bebekler bazen birkac gun kaka yapmayabilirler doktorumuz genel durumunda sikinti yoksa, fiskirma seklinde kusmuyorsa cok enise etmeyin demisti ama siz yine de doktorunuza danisin. Bu arada o dönemler biogia kullanmistik biz de sanki onu kullaninca daha cok gaz problemi yasamistik diye hatirliyorum. Bagirsak florasi degistigi icin sanirim o da etki edebiliyormus ama doktorunuz daha iyi yonlendirir tabi. Birde karnina saat yonunde elinizle masaj yaparsaniz rahatlama saglayabilir, ben bir de bacaklarini kaldirip poposunu hafif yana dogru aciyordum rahat gaz cikariyordu bunu öğrenince yapmaya başladım cok isime yaramisti.