Denizmila01 Kızlar elinde philips buharlı pisirici olup da satan var mi kullanilmamis veya az kullanılmış temiz 🙏🏼🙏🏼
Aysana Denizmila01 Canım bende var. Ben de başlık açacaktım bunun için 😀 İlk 1-2 ay yoğunluklu kullandık ek gıdaya geçtikten sonra. Şimdi bir köşede öööylecr duruyor ben de o yüzden satmayı düşünüyordum 😊
Denizmila01 23062019 baktım ama içime sinmedi hiç biri burda belki daha işime yarar bisey çıkar diye düşündüm 🙈🙏🏼
Aaaaaaa Denizmila01 sıfır gibiydi benim ki ve çokta uyguna aldım. Zaten satıcı ile buluşup ürünü gördükten sonra aldım. Sizde öyle yapın beğenmezseniz almazsınız
Yagmurr Bende homend marka var canim hic kullanmadim ambalajlarindan dahi cikarmadim yepyeni duruyo dusunursen