Merhaba canım anneler, kızım 2 ay 13 günlük. Maalesef anne sütü almıyor mama ile besleniyoruz. Doğum kilomuz 3700dü. Şu an 5500 oldu. Mama olarak aptamil kullandık ilk günden beri ama ne hikmetse kilo alımı yavaş ilerledi. Uzamış sarılığı vardı, şu an doktorumuz da kilosunun takipte olmasının gerektiğini söyledi, kızım çok iştahlı içmiyor şu an mamasını maalesef ve çok sık tuvalete çıkıyor. Günde neredeyse 5 keze yakın. Sizden daha çok kilo yapacak mama önerisi alabilir miyim acaba🌸🌸