Aynı durumdayız💆🏻♀️💆🏻♀️💆🏻♀️ 3,5aylıktan başladı bizde şu an 4ay 6günlüğüz. Ölüyorum yorğunluktan zaten uyumayan bir bebekti her iki saatte bir kalkardı. Ama şu an kalkıyor her saat başı uykuya dalamıyor sürekli pışpışlıyorum🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Bu gücü eli elimin altında kalmış bağırarak uyandı.