lovelymom__ benim bebegim de de oldu 3 aylikken ben mecburiyetten farklı bi islak mendil kullanmistim tabi yenidogan diye aldim ama tam yenidogandq değilmiş. Normalde b yapisiklik sadece doğuştan oluyor zannediyordum ama sonradan oluyormuş diye biryerde okudum hemen kontrol ettim baktım yapisiklik başlamış hemen Araştırdım ne yapabilirim diye bi doktor oraya vazelinle masaj yapın hafif kenarlarına açar gibi hareketler yapın sakın cerrahi müdahale filan yaptırmayın diyordu bikac zaman surekli her altını degistirdigim de yaptım bunları şuan açık çok şükür ara ara kontrol ediyorum ve vazelin sürüyorum kapanmasın yine diye