Kızlar ilk kez bugün kızım kendi odasında uyuyacak.Birde 5 aylık kardeşi var mecburen gece emdiği için o yanımızda yatıyor.Sizce bu durumdan etkilenir mi yanlış mı yapıyorum? Maalesef bir süredir alıştı yanımızda yatmaya yatakta 4 kişi yatıyoruz resmen işkence oluyor bize o yüzden.