Kızlar 22 aylık oglum son uc gındur uykuya şiddetle dırenıyor.Aksam 12 den once uyumuyor.Mahfoldum bırde calısıyorum.Hıcbır ısımı yapamıyrm.Gece de muhakkak 2 kez uyanıyo .Sabahta 6.30 da dıkılıyo.Cıldırmama az kaldı.Gecıcı mı bu durum acaba aynı seylerı yasayan var mı