Aysegulensar02 ben 3 aylıkken yaptırdım çok rahat ilk bi saat eve geldiğimizde ağladı ondan sonra huzursuzluğu bile olmadı korkmayın zaten hareket edemiyor dönemiyor karton bardak geçirmenizi söyler doktor kakası da sürülmüyor, biraz dikkat edersiniz kaka yaptı mı diye sık bakarsınız bulaşmaz biyere. Hemşire ilk akşam kanama olmasın dikkat et sonra bişey olmaz dedi çok şükür olmadı fitil calpol ve krem sürdük. O kadar