AsyaMYk Hanımlar bebeğim 3 günlük biraz sarılık olduğu ve şekeri düşük olduğu için mama ve anne sütü takviyeli gidin dedi doktor. Hastanede evolvia mama verdiler bebeğime şimdi bizde onu kullaniyoruz ama bu mama hakkında iyi yada kötü bilgisi olan var mı kötü kokuyor biraz
Neslihann37 AsyaMYk bende evolvia kullanıyorum 4 aydır çok memnunum ne gaz sorunu yaptı ne alerji falan. Gayette kilo alıyor bebeğim ve anne sütü alamıyor bu arada çoğu mamayla beslendi boyu da kilosu da yaşıtları ile
Kikiriki AsyaMYk doktorumuz en şekersiz mamanın evolvia olduğunu söyleyerek başladık bizde 8 ay kdr Bebelac Gold kullandık oda bı sıkıntı yaratmadı ama biraz şekerli olduğu için evolvia önerdi ona başladık gayet güzel biraz şekersiz olduğu için kokusu ağır okdr
livanurvealpinannesi61 AsyaMYk sarılıktan dolayı mı mama önerdi. Benim oğlum da sarılık vardı 15.5 tu değeri doktor kesinlikle mama vermek yok bol bol emzir dedi. Sarılığı var diye mama verilmez demişti. Sarılık ile mamanın alakası olmadığını söyledi. Evolvia kullanıyorum hiç koku falan almıyorum kokmuyor.
Fatosveaselbebek AsyaMYk ucuncu cocuguma da evolvıya kullandım gaz sorunu felan hıc bısey yapmadı,kılo,alımı felan,hep ıyı seker oranı,yok aptamıl gıbı güvenle kullanın kızımda ve ıkı oglumda da kullandım
AsyaMYk Neslihann37 teşekkür ederim bazı yerlerde şikayet gördüm birde kokusu neden ağır acaba onu anlamadım ama
Neslihann37 AsyaMYk bize doktor tavsiye etti dört doktor gezdik evolvia dediler kokusu içeriğinde yoğun protein ve balık yağı olduğundan. Ama bence en iyi mamalardan biri
KubraMelih AsyaMYk bende ilk günden itibaren başladım kullanmaya şuan 8 aylık olucak nerdeyse devam ediyoruz bi sıkıntı yaşamadık kabızlık yapmıyo bebeğim içerken mutlu gaz da yapmadı hiç
Kasendem AsyaMYk bebeğim tek bu mamayı kullandı mükemmel mama ama her yerde bulamıyorum sma aldım asla içmiyor onu evolvia iyiydi gaz kabızlık yapmıyordu