Aysgl_clk12 Az demeyin her doğum yapan annede 1. doğum olsun 2. doğum olsun hiç fark etmez bebek doğar doğmaz şırıl şırıl süt akacak diye bir şey yok. Lütfen bunu anlayın. Sezeryanda süt geç gelir normal doğumda süt hemen gelir diyorlardi bence hiçbir alakası yok herkesin vücudu süt üretimi kendine has birşey. Ben normal doğum yaptım hiç de öyle hemen dolu dolu süt gelmedi. Öncelikle kendinize sütünüze güvenin ve hep pozitif kalın üzüntü sütü çok etkiler. Emme refleksi yok dediniz bunun için danışmanlık alın gerçekten çok hayrını görürsünüz. Bebek emse de emmese de 2 saate bir sağım yapın mutlaka hiç atlamamaya dikkat edin. Araştırın size neyin yaradığını neyin sütünüzü arttırdığıni bulun bilin. Mesela biri diyo kuru incir, ciğer, kuruyemiş, bulgur pilavı vs bende sütümü arttirdi diye bunları deneyebilirsiniz ve git gide sütünüzün arttığını göreceksiniz. Ama bebek emerse sütünüz daha çok artacak ama mama verirseniz biberona da alisirsa sizi hiç emmek istemeyecektir. Sütünüz cogalmadan kesilir gibi olur Allah korusun dikkat edin biraz uzun oldu ama iyi akşamlar 😊