Merhabalar sevgili anneler size bir sorum olacaktı kızım 27 aylık kış ayları geldi malum evim 22 derece ama kızımın üstüne ne örtsem çok terliyor su gibi oluyor yün yorgan örttüm terledi battaniye nevresime taktım terledi alezdendir dedim Alezin üstüne pamuklu battaniye serdim yine terledi tuvalet problemi olduğu için tulum giydiremiyorum ve çaresiz kaldım. Bu durumu yaşayan var mı ? Öneriniz nedir ihtiyacım var cevaplarınıza önerilerinize 🙏