Bebeğim 6 gun sonra 5 aylık olacak kısa bir süre calısmam gerektıgı ıcın ıs yerıme gıtmek durumunda oldugum ıcın annemı cagırdım ve bıraz düzeni bozuldu sonra menenjit asısını olduk ve tamamen huyları degıstı uyku saatı daha gec olmaya basladı kı doğdugu gunden berı 8-9 arası uyurdu acıkmadanda uyanmazdı uyku bölünmesını hiç yasamadık ama sımdı uykuya cığlık cığlığa gecıyor bos yere bağırıp cıglık atmaya basladı ve ağlıyor gezdırdıgımde susuyor ama süreklı gezdırmek gerekıyor annem esım ve ben yokken öyle olmadıgını soyluyor gunduz cok sorunlu olmadıgını soyluyor ama bız eve geldıgımız saat ıtıbarıyle bu sekılde acaba bıze tepkısınımı gosterıyor hiç anlamadım bu sendromu yasayan varmı doktoruna gotursemmı acaba kafam cok karışık