Kaanmary Merhaba hanımlar mastitten kurtulali 2 ay oldu( birden memem şişmişti mastitte)...bugün diğer göğsümde yuvarlak birşey elime geldi...değince acı vermiyor...süt kisti mi bu?5-6 gündür meme reddi yaşıyorum...zor emiyor...ondan olmuştur...apseye falan çevirir mi...sertleşir mi bulunduğu yer...artık piskolojim bozuldu...hemen doktora gitmelimiyim
yldrm986 Kaanmary canım hemen doktora git,bende de aynı şey oldu iki göğsümde de kitle çıktı, biyopsi yapıldı iyi huylu çıktı ama sütten kestim bebeğimi 6. Ayda, ameliyat olasılığına Karşı... lütfen doktora git mamografi çektir
pamuksekerim Kaanmary canım her ihtimale karşı bi meme doktoruna muayene ol. Hem kafan rahat olur hem gerekli tedaviyi görürsün. Sağlık sonuçta
23062019 Bi doktora görünün ama bende de oluyor gögüsüm tam boşalmadığı zamanlar sıkıntı yapmayın geçer Allahın izniyle🤗