Rohatece20 benim bebemde öyleydi şuan 10 aylık son 1 aydır düzeldi. Gastroya da gittik genetiktir yapısal olablir dedi. Çnkü bi sorun yoktu. Bu kabızlık sürecinde duphalac kullandık. Kendiliğinden düzeldi. Doktora götürün mutlaka. Bide armut püresi ver demişti doktorumuz bağırsaklarını çalıştırsın demişti. Sebze çorbaları fln ver dedi. Pirinç unu kullanma dedi