Tadımlara 4. Ayda tadımlara başladık şuan Bebeğim 6 ay 11 günlük hiç istekli yemiyor zAten ve ben mi acele ediyorum bilmiyorum mama sandalyesine oturuyor önüne bişyler koyuyorum hiç alıp yemiyor ben en son kaseye bişeyler yapıp pusete yatırıp öyle karnını doyurmak zorunda kalıyorum var mı bi taktiği nasıl alıştırabilirim ya da çocuğun içinde mi olması gerek istek yok yani