Bence Bi doktora götürün şuan hemen hemen herkesin çocuğu, bebeği öksürük şikayetiyle hastaneye gidiyor, oğlum 4 ay 28 günlük yaklaşık 2 hafta önce aynı şikayetler vardı doktor bronşiolit başlangıcı dedi ve antibiyotik ile hava kullandık. Doktora götürmekte fayda var