[silindi] sevvalege99 beş dakika bile bebeğinize yeter az emiyor diye üzülmeyin yeri gelecek yarım saat emecek yeri gelecek 5 dakikada doyacak zaman kavramına takılmayın ben o hataya düştüm bebeğinizi zorlamayın sonra meme reddine kadar gidiyor
sevvalege99 [silindi] Evet bazen zorluyorum ama bugün bir kaç yerde daha okudum zorlamak meme reddine yol açıyormuş teşekkür ediyorum ❤️
Onur_hatice_janberk sevvalege99 dr anlatması yarim saat ideal ilk beş dk su sonra faydalı kısmi onuda yarim saat emmesi gerekmiş sonra diğer memeyi beş dkk emzirip bıraktırmak gerekmiş ki bor sonraki emmeye hazır olması icin ve her emzirmede diğer memeye gecipmeli
Meraklitaze sevvalege99 Yenidoğan bebegin tek memede aktif olarak 15 20 dk emmesi gerekiyo ki sondaki kiloyu aldıran yağlı süte ulassin.Uyuyosa bile uyandirin emzirin
Anacsevgidolumelek Süreye bağli kalmayin benim en büyük hatam o olmustu cocuk yarim saat emerdi beni ama biraktirdigim zaman aglardi da. Cunku cene kuvvetli degil ve karni doyacak kadar cekemeden biraktiriyordum sonra süre tutmamaya basladim su an saate bakmiyorum kendisi diliyle itiyor ya da kafasini cekip tekrar verdigim zaman agzini acmiyor ordan anliyorum doydugunu.
Mervemustafam 5 günlük bebegim var bazen 20 dk bazen 10 dk hemen uyuyor çenesi çok yoruluyor 1.5 saate bir kalkar emmek için
Derinbebis Mervemustafam canım çenesinin altına uyarılar ver emzirirken uyuyarak emer o zamanlar biraz emer biraz uyur dikkat et sarılık olmasın kontrole götürdün mü sarılık kontrolü için 3. Gün
Derinbebis Mervemustafam bi de yeni geldin sanırım bu şekilde yazarsan kimse görmez mesajını cevapla yaz o kişinin ismi kodu çıkar mesaj da yada tartışmalar yazan yerin sağında işarete var oraya tıklayıp yeni post açabilirsin
Mervemustafam Derinbebis @ evet canım götürmüştüm malesef sariligimiz çıktı dünden beridir hastanede yatıyoruz.
Anacsevgidolumelek sevvalege99 süre tutmadan emzirmeyi deneyin ya da saate bakin ama cok da takilmayin derim ben. O sekilde yaptigim icin bebegim daha da rahatladi tavsiye ederim.
Eceodtu Benim oglum 2 aylik olmak uzere. Gozleri kapali emiyor bazen de uyuyakaliyor. Doydugunda kendi mi birakir memeyi ben anlamiyorum zira kendi biraktiginda 13 dk civari oluyor bazen 7 dk da birakiyor ama test ettim oyle yatirirsam 10 dk’ya uyaniyor yani doymuyor tekrar sundugumda kabul edip yeniden emiyor zaten ben de 20+20 dk emziriyorum ne olur ne olmaz diye :) tabi bu sureler artik yormaya da basladi.