ozgevolkan Oğlum 5 ay 22 günlük doğuştan iki tane yağ bezesi var orada bi Türk doktor sünnet olursa geçer önemli değil dedi. Ama Yurtdışında yaşıyoruz 1 yaşından önce yapmıyorlar. Bi an önce olsun rahatlasın istiyorum idrarını yaparken çok ağlıyor yavrum:( sizler ne kadarlıkken sünnet yaptırdınız ? İnşallah iyileşme süresi kısa olur :( 🙏🏻
AHFKASAP ozgevolkan Benim oğlum da idrarını yapamıyordu 10 günlükken sünnet oldu. Çok şükür hemen de iyileşti. Erken olması hem iyileşme açısından hem de psikolojik açıdan daha iyi 😊
merwwe ozgevolkan 40 ı çıkınca yaptırdım hemen geçti giç bişey anlamıolar çok iyi oluo ne kadar erken o kadar iyi
ozgevolkan AHFKASAP evet kesinlikle doğru 1 yaş sonrası ne anlıyor ne anlamıyor Ama bebekken en azından hiç bilmiyorlar inşallah bizde yaptırcaz
Ozlemaydin AHFKASAP 10 gunluknmi dah cok kucuk zorlanmadinmi bnmxe oglm 19 gnluk. Tisini yaprkn agliyor ucu kizarmis cok korkuyorum dr dedi sunet olmak zorunda ama korkudn goturemiyecm keisn
ozgevolkan Ayle35 Minnosunannesi Biz ne kadar geç kalmışız ya :( ne kadar erken o kadar iyi işte sonra eti sertleşir derler Türkiye’de olsak hemen yaptırırdık
GmzSnn ozgevolkan eindhowenda vatan kLiniek war bi araştırın gerçekden ne zaman olduk bitti iyiLeşti hatırLamıyorum biLe çokta iLgiLiLer