Merhaba tanıgı telefoncu olan varsa bıse sormak ıstıyorum iphoneyı sureklı güç tasarrufunda kullanmak telefonun bataryasına zarar verır mı oyle soylemler duydum pil sağlığını korumak ıstıyorum yanlış yapmak istemıyorum bılgısı olan varsa yazarsa sevınırım 😍😍 en dogrusu nasıl kullanmak ?