Su zamana kadar hep sallayarak uyuduk ve benimle uyudu tek kisilik yatak alicam ama biraz daha bekleyelim dedim ay napicam bilmiyorum kreşe başladık yarın 3 günümüz 1 er saat şeklinde duruyoruz şuan ama tam zamana geçmeden su uyku sorununu halletmek istiyorum nasıl yapcam nerden baslayayim lütfen yardım edin .