umayin_annesi Bebeğim 2 buçuk aylık önceden 2,3 saatte kendisi uyanıyordu ona güvenerek dün saat kurmadım 6 saat uyumuşuz. Siz geceleri ne sıklıkla emziriyorsunuz. 6 saat çok geç mi olmuş
Elika00 umayin_annesi bırak uyusun cabım artık bi riski yok sarılık falan gibi. Ben saat başı ayaktayım kilo almasında sorun yoksa bırak uyusun
Busbus03 umayin_annesi bizim doktorumuz sorun olmaz dedi bizimde 2 ile 3 ay arası 6 7 saat uyuyordu hatta bazen 8 saat kilo boy gelişimi normalse sıkıntı olmaz o uyanır