Kızlar onikişubatta oturuyoruz 3 yıllık evliyim gelin geldim buraya malum salgın var yine hastalık çoğaldı dışarıya çıkmak istemiyorum zaten soğudu havalar 2 tane küçük çocuğum var hastalanmalarını istemiyorum koaföre gidemiyorum bana oniikişubatta oturan varsa iyi bir kuaför eve gelen önerebilir mi 50-100 neyse eve gelirse ek olarak ben ona ödeme yapıcam var mı bildiğiniz