Kızım 8 aylık sakin bir bebekti. Durduk yere ağlama krizleri başladı şimdi daha fazla herşeyi ağıza götürmeye başladı. Buzlu diş kaşıyıcılarıyla rahatlıyor. Diş kökünde diş görünmeye başladı ama şişlik falan yok salyada yok. Aklıma başka bişey gelmedi neden huzursuz bu kadar . Diş mi geliyor şimdi kızlar 🤷♀️