Merve_4141 Merhaba dilan Polat’ta göbek eritmek için giden var mı dedikleri gibi işe yarıyor mu acaba yoksa yaramıyor mu bilgisi olan var mi
Laden Merve_4141 komşum neslime gidiyordu. Valla diyet yaptığı için mi, kahvesini kapsülünü içtiği için mi yoksa makinelerden mi bilmiyorum göbekten epey incelmişti. Kilo da verdi
geceuyumayanne1 Merve_4141 bnde çok merak ediyorum ya bende gidip bı görüşmek istiyorum hatta seans bile düşünüyorum bakalım
Merve_4141 Laden benimde sezeryan göbeğim kaldı ama aşırı bi göbek değil gitmek istiyorum acaba gider mi falan düşüncesindeyim
Laden UMAY25 paket alana kapsül mü kahve mi ne hediye ediyorlar. Komşum hediye olandan hariç diğerinide parayla almıştı ikisinide kullandı aynı anda. İştahını kapatmış. Ben denedim benim iştahımı hiç kapatmadı😁
Betulkuzeyy Ben gittim 2 hafta olacak anne paketine girdim göbeğim bayağı bi gitti tabi seanstan çıktıktan sonra dikkat etmek gerekiyor