Deryasel1 aynı durumdayız valla. 20 aylık 4 aydır sadece mamayla besleniyor. Eskiden yediklerini de yemiyor. Kendini kusturuyor. Öğğ yapıp çıkarıyor. Biz de tahlil vereceğiz. Yani neden böyle oldu anlamıyorum, çok canım sıkılıyor.
Ben de henüz çözüm bulamadım. Kalabalık bir şekilde yemek yiyoruz veya arkadaslarıyla yesin belki canı ister diyoruz ama II ııhh. Yok yani