AyseMiraEymenBera sut bozuk olsa mantiken gogusun icinde bakteri uretir ve hastalik yapar, rabbim oyle mucizevi bir sey bahşetmis ki bizlere, hic oyle dusunmeyin, sutunuzu ziyan etmeyin sut cok hassas oluyor cunku en ufak bi soze kusuyor ya da bende oyle oluyor bilmiyorum, birinin yaninda emzirince hemen miktarinda azalma oluyor 1 haftada zor toparliyorum takviye gidalarla, sut gelse de gelmese de sagin bi yerden sonra uretimi tekrardan baslar emin olun, ben sutum aktigi zaman durmasini da beklemedim hic hep altina biberon koydum, emzirdikten sonra da kalan sutumu sagdim attim buzluga, olur da bi hastalik olur ilac kullanmam bu surecte emzirmemem gerekir, mama kullanmak yerine sagip sakladigim sutumden icireyim diye, emzirdikce gelmeye de baslar cogalmaya da emin olun, rabbim hepimize bols sutlu emzirme donemi nasip etsin insallaj 🙏🙏