4.5 ayligiz ortada bi salgin var once bende sonra bebegimde oldu burun akıntısı ile baslayan gunlerdir suren grip yaklasik 2 haftadir oksuruge dönüştü geceleri tikanarak uyaniyor.serum fizyolojik, aspiratorle cekme yapiyorum anlik rahatliyor ama deliksiz uyuyamiyor. Egzamayla ugrasirken bir de bu çıktı cocugumu sesi solugu kalmadi siz neler yapiyosunuz bu durumda var mi acil geciren bisey