Dilruba_1 vallahi ptsi kontrolümüz vardı söyledim öncesinde de aramıştım doktorumu mamayla artı benle besleniyor doymuyor 1 2 saat arayla azaltarak ver demişti doktorum ama öylede durmuyor doyamadığı ıcın ağlıyor kilo aşımından bir sorun yok hatta önde gidiyor bi teşhis koymuyor fazla emdiği için onu kusuyor demişti