Simgealp39 Merhabalar 🌸 biri bana kaka sayısı takip edeceksin dese güler geçerdim fakat ediliyormuş efendim 🤭 bebeğim 5 gündür 2 günde bir olacak şekilde yoğun ama sadece 1 kez kaka yapıyor. Bebeğim 2 buçuk aylık. Normal mi?
Boraninannesii Simgealp39 benim bebeğimde 2,5 aylık 3 bazen 4 günde bir yapıyor doktor huzursuz değilse sorun yok dedi ama eğer çok huzursuz olursa 3 günde 1 yarım fitil kullanabilirsin dedi
Kevser472 Simgealp39 hayır olmuyor canım doktorlara götürdüm ettim hepsi aynı söyledi bende bıraktım kendi kendine yapıyor 😂
Simgealp39 Kevser472 o zaman çocuğu rahat bırakayım ben de sürekli hadi yap oğlum diye gaz vermeye çalışıyorum 😀