Pamuguuummm benim kızım da yeni 9 aylık oldu. Gündüz emmeme nerdeyse bir aydır var. Zorlamadim çok acıktığı vakit kendisi emmek istedi hep, normalde emdiği vakitlerden daha uzun aralıklarda emdi. Algıları bu dondemde çok açıldığı için emmek ve uyumak istemezlermis, hepsi çok normal yani