Ben 18 aylıkken işe başlıcam oğlum 15 aylık şu an. Çok meme düşkünü su sigara çekirdek gibi böyle bağımlılık ağzına almasıyla çıkarması bir oluyor bazrn ama yine de o memeyi açtırıyor ağlaya ağlaya.
Gece beslenmesini kesmeye çalıştım farklı zamanlarda 3 kere denedim hep bi aksilik çıktı istikrarlı olamadım hevesim kaçtı.
Şimdi işe başlayana kadar emsin diyorum.
İşe başlayınca gündüz beslenmesini unutur mu? Emerek uyumayı unutur mu?
İşe başlar başlamaz geceyi de uyku meme ilişkisini de kesmeye çalışsam mı yoksa kendi kendine bırakmasını beklesem mi sizin tecrübeleriniz neler nasıl oldu bu süreç 2 yaşına kadar emzirmek istemiyorum yaza girmeye az kala bırakmış olsun istiyorum