Lovecemre Kızlar kızımın bobreklerinde kristaller oluşmuş idrarını yapamiyor enfeksiyon oldu o yüzden bugün doktora gittik süt artırıcı ne önerebilirsiniz ? Kızım 4 buçuk aylık bu arada
Lovecemre Fulyaaa1 merhaba bebegime de çok az icirsem sizce bir zararı olur mu burda bir arkadaş daha demişti dut kurusunu
Busbus03 Lovecemre kesinlikle humana ve promalt ebebektekini al 2 ondan 2 ondan iç günde aynı gün fark göreceksin
Lovecemre Aymirahilall rezene çayı bebegin GDOsunu bozuyor içeriği kötü deniliyordu bir ara o yüzden içmeyi bırakmıştım
1morportakal Lovecemre Klişe ama bol su. Her emzirmeden sonra 2 bardak su. Rezene çayı kullanıyorum ben bi de. Tahin helvasını duymuştum ama denemedim
Lovecemre 1morportakal Suyu da fazla içiyorum ama bebeğimde çoklu Besin alerjsii var. Diyete girdim gireli beslenemedigimden dolayı sütüm azaldı
bussraozturk Lovecemre geçmiş olsun canım bizim de öyle olmuştu. 4 aylıktık doktorumuz günde bir fincan su içirmemizi söylemişti. Normalde 6 aydan önce verilmiyor fakat bu durumlarda su takviyesi yapabilirsin. İnşallah kısa sürede düzelir
Lovecemre bussraozturk canım çok teşekkür ederim, evet bugün prof bir doktora muayene olduk ve bol su icirmemi söyledi normalde doktorlar karşı su icirmeye fakat mecbur olunca icirmemi söyledi
Huysuz Lovecemre patlamış mısır bende cok işe yarıyor canım. Sende bir dene istersen. Benımde oglumun böbregınde taş var kalsıyumu yuksek ıdrarında kıreclenme oluyormuş. Bol bol emzırıp idrar yapmasını saglıyorum.
Lovecemre Huysuz ahh çok geçmiş olsun canım size de Rabbim şifa versin. Patlamış mısır ilk defa duydum denerim tabi 👍
Ceylan-polat Lovecemre hap formunda bir vitamin . Ben 3 günde etkisini gördüm hatta asla mastıt olmazdim ama bunu aldıktan sonra o kaadar arttı ki mastıt olmaya başladım . Sabah öğle akşam 2 tane aldığınız vitamin kapsülu