honeyson Sevgili anneler , Bebeğim 3. Ayını doldurdu. Her ne kadar dikkat etsem de maalesef yatağında kendi kendine uyuyamıyor . Bir de kundaklamadığımda da hemen uyanıveriyor . Uyku eğitimi almayı düşündün ama eşim pek sıcak bakmıyor . Şimdi okuduğum kitapta - kitabın adı Mahallenin En Mutlu Bebeğinin Uyku Kitabı- UYANDIR VE UYUT TEKNİĞİnden bahsediyor . Yöntem şöyle : •Bebeği beşiğine koyduğumuzda hafifçe sallayıp ya da ayağının Altını kaşıyıp uyandırıyoruz. •eğer uyandığında bebek ağlıyorsa elimizle sırtına hafifçe vuruyoruz ya da otuz saniye kadar hafifçe sallıyoruz . Sakinleşemiyorsa kucağımıza alıyoruz •yeniden uyuduğunda aynı şekilde tekrar uyandırıyoruz Yazar bu yöntemin faydasını şöyle açıklıyor ; bir kaç saniyelik uyku getiren uyandırmalar bebeğinizin kendini sakinleştirmeyi öğrenmesi için önemlidir . Bebeğin bir kaç hafta içinde bu yöntemle kendi kendini uyulacağını söylüyor Biraz uzun oldu merak ettiğim şey bu yöntemi kullanan anneler var mı ? İkinci dönem çalışmaya başlayacağım bebeğime annem bakacak uyku konusunda ikisinin de yıpranmasını istemiyorum bir an önce uyku olayını çözmem lazım 🙏🏼😔
TugceArslan honeyson Bebeğiniz müsaitse deneyin derim. Çocuğa kendi kendini sakinleştirerek uyutmayı öğretiyor bu yöntem. Ben de çok istemiştm ama benm kızımbu yönteme müsaitdeğil maalesef