Derya341986 Merhabalr radyoloji uzmanı var ise ultrason raporumu yorumlayabilir mi?? Doktor sağolsun çok olumlu şeylerle açıkladı ancak ben bir cümleden kuşkulandım niyeyse o da kötü hiç yorum yapmamıştı. Raporu atsam yorumlayabilecek?
Gmze1998 Derya341986 bende birşey sorucam kızım bu sene 3 kere rontgene girmek zorunda kaldı zararlı mı röntgen ilkinde korona oldu ciğerine inmişti ona baktılar bir süre gecti mi diye baktılar geçen haftada ağır gripti hırıltı ve öksürük vardı ondan bakıldı bilen varsa bana yazabilirsiniz