Merhaba kızlar benim bebeğim 47 günlük ve yaklaşık 20 gündür cildinde isilik tarzı döküntüler mevcut bugün doktora götürdük bu bebekte besin alerjisi var dedi. Gürültülü kaka yapıyor ve çok gazlı bi bebek. Sürekli ağlıyor sadece emzirdiğimde susuyor. Loco diye bi krem verdi döküntüleri için. Banada iki hafta hayvansal gıdalar tüketme dedi. Bebeğinde besin alerjisi olan anneler varsa neler yapıyorsunuz önerileriniz nelerdir